تأمین مسکن فرهنگیان استان بوشهر در قالب نهضت ملی مسکن

بوشهر(پانا) - استاندار بوشهر تأمین مسکن فرهنگیان در قالب نهضت ملی مسکن را مورد اشاره قرار داد و گفت فرهنگیان در نقاط مختلف استان بوشهر که واجد شرایط هستند زمینه ساخت مسکن برای آنان در قالب نهضت ملی مسکن فراهم می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۸۵۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تأمین مسکن فرهنگیان استان بوشهر در قالب نهضت ملی مسکن

احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش با تأکید بر ارزیابی عملکرد فعالیت آموزشی مدارس دولتی، غیردولتی، تیزهوشان، هیئت امنایی، غیرانتفاعی و نمونه گفت: در این راستا کمیته تخصصی ارزیابی عملکرد فعالیت این مدارس در بخش‌های مختلف تشکیل شود.

وی نقش مردم در عرصه فعالیت در عرصه آموزش و پرورش را مهم دانست و خاطرنشان کرد: حضور و فعالیت نهادهای مردمی در مدرسه‌داری همانند دیگر بخش‌های جامعه یک ضرورت است و باید حمایت شوند.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با تأکید بر نیازسنجی در توسعه مدارس هیئت امنایی در شهرستان‌های ۱۰گانه استان بوشهر، تصریح کرد: اکنون حدود ۱۹ درصد دانش‌آموزان استان در مدارس هیئت امنایی تحصیل می‌کنند که در صورت نیاز باید نسبت به توسعه آن اقدام شود.

استاندار بوشهر از الحاق اراضی دولتی به شهرها و روستاهای استان برای ساخت مسکن خبر داد و خاطرنشان کرد: در شهر بوشهر ۴۵۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن به محدوده این شهر افزوده شده و در سایر شهرها هم این مهم مورد توجه قرار گرفته است.

محمدی‌زاده مشارکت بانک‌ها در حل مشکلات مدارس غیرانتفاعی و هیئت امنایی در پرداخت تسهیلات بانکی را یک ضرورت دانست و بیان کرد: برای توسعه فضاهای آموزشی مورد نیاز استان تغییر کاربری اراضی غیرآموزشی به آموزشی مورد استقبال قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار