کارشناس دوره‌های انتقال سواد معاونت سوادآموزی استان

دبیرخانه های سواد، ابتکار معاونت سواد آموزی استان خراسان رضوی

مشهد(پانا)- کارشناس دوره های انتقال سواد معاونت سوادآموزی استان خراسان رضوی گفت: دبیرخانه های دوازده گانه ی سواد، ابتکار معاونت سوادآموزی استان هست که اجرای آن در دستور کار قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۳۸۴۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
دبیرخانه های سواد، ابتکار معاونت سواد آموزی استان خراسان رضوی

اشرف ذاکری، کارشناس دوره های انتقال سواد معاونت سوادآموزی استان در گفت وگو با خبرنگار پانا از راه اندازی مجدد مراکز یادگیری محلی در سال جاری خبر داد. وی عنوان کرد:«امسال با توجه به رویکرد سازمان سوادآموزی استان، برآنیم مراکز یادگیری محلی را به صورت مشارکتی در کل استان مجددا راه اندازی کنیم.»

ذاکری تصریح کرد:«طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، بنا داریم در هر شهرستان و در هر منطقه یک مرکز یادگیری محلی را راه اندازی کنیم.»

وی در پاسخ به سوال خبرنگار پانا مبنی بر اقدامات انجام گرفته در خصوص دبیرخانه های سواد استان گفت:«دبیرخانه های دوازده گانه ی سواد ابتکار معاونت سوادآموزی استان است که اجرای آن در دستور کار قرار گرفته است.»

کارشناس دوره های انتقال سواد معاونت سوادآموزی استان افزود:«این دبیرخانه ها مربوط به سوادهای مختلف هستند. مانند دبیرخانه سواد قومی نژادی، دبیرخانه سواد انرژی، دبیرخانه سواد تربیتی و موارد دیگری از این دست که هر یک درباره ی موضوعی که به آن اختصاص داده شده اند، به تولید محتوا خواهند پرداخت.»

دانش آموز خبرنگار: ریحانه وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار