صدور مجوز تأسیس 5 مدرسه نمونه‌دولتی شبانه‌روزی در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور مجوز تأسیس و راه‌اندازی مدارس نمونه‌دولتی شبانه‌روزی در سه شهرستان استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
صدور مجوز تأسیس 5 مدرسه نمونه‌دولتی شبانه‌روزی در کهگیلویه و بویراحمد

محمد جمالی آرند گفت: با پیگیری‌های وزارتی و کار کارشناسی به منظور ارتقاء کیفیت آموزش و ایجاد فرصت‌های مناسب آموزشی و تربیتی برای دانش‌آموزان مستعد مناطق کمتر برخوردار، با صدور مجوز راه‌اندازی این مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ موافقت شد.

جمالی گفت: دبیرستان‌های حجاب دخترانه و نمونه توحیدی پسرانه در شهرستان بویراحمد، دبیرستان جوادیه در دهدشت، دبیرستان‌های آزادگان و فروغ دانش در شهرستان گچساران از مدارس نمونه دولتی شبانه روزی متوسطه اول است که مجوز تاسیس و راه اندازی آنان بر اساس دستورالعمل اجرایی مدارس نمونه دولتی متوسطه اول از وزارت آموزش وپرورش اخذ شده است.

وی بیان کرد: ظرفیت پذیرش ۶۰ دانش‌آموز متوسطه اول برای هر یک از مدارس نمونه دولتی شبانه روزی اخذ شده در شهرستان‌های بویر احمد، دهدشت، گچساران صادر شده است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و پیگیر‌ی‌های همکاران ستادی حوزه آموزش دوره اول متوسطه گفت: دانش آموزان مناطق محروم و کم‌برخوردار تحت پوشش تحصیلی این مدارس قرار می‌گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار