معاون استاندار قم:

تقویت نسل جدید انقلاب اسلامی از اهداف طرح اوقات فراغت نوجوانان است

قم (پانا) - معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت پرداختن به تقویت نسل جدید انقلاب اسلامی و ایجاد نسل جدیدی از علم داران انقلاب از اهداف طرح اوقات فراغت مساجد استان قم است.

کد مطلب: ۱۳۸۲۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تقویت نسل جدید انقلاب اسلامی از اهداف طرح اوقات فراغت نوجوانان است

ابوالقاسم مقیمی، معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت مساجد استان قم که در شبستان حضرت زهرا(س) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: نکته محوری طرح اوقات فراغت، تربیت نسل جدید انقلاب اسلامی با محوریت مساجد است.

وی افزود: پرداختن به تربیت نسل جدید انقلاب اسلامی، تربیت نسل جدیدی از بچه مسجدی ها و ایجاد نسل جدیدی که علمدار انقلاب اسلامی در سال های آینده باشند از اهداف اصلی برنامه های طرح اوقات فراغت امسال در استان خواهد بود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با تاکید بر هم افزایی میان دستگاه های حوزه فرهنگی و اجتماعی، بر لزوم پیروی از کلام مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: تمامی فعالین حوزه کانون های مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج که نقش پررنگی را در طرح اوقات فراغت ایفا میکنند سعی بر این داشته باشند تا شعار امسال مقام معظم رهبری یعنی ایمان و امید را در نسل جدید بچه مسجدی های انقلابی تقویت کنند.

مقیمی تصریح کرد: امیدواریم با هم افزایی دستگاه های متولی اوقات فراغت بتوانیم با تربیت نسل جدید در مسجد علمداران آینده انقلاب را تحویل جامعه دهیم.

لازم به ذکر است: برنامه های اوقات فراغت تابستانی در قم با شعار «مسجد، کانون نشاط و تعالی» برگزار می شود.

دانش آموز خبرنگار: محمد حسن نوروزی منش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار