مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

فعالیت‌های متنوع، بانشاط و هدفدار، زمینه رشد و شکوفایی دانش‌آموزان را فراهم می‌کند

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی در آیین افتتاحیه فعالیت‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان، بیان کرد فعالیت‌های متنوع، بانشاط و هدفدار، زمینه رشد و شکوفایی دانش‌آموزان را فراهم می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۸۲۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های متنوع، بانشاط و هدفدار، زمینه رشد و شکوفایی دانش‌آموزان را فراهم می‌کند

ابوالقاسم اکبری ضمن اشاره به سخن رهبر عظیم الشأن که تاکید به این داشتند" اوقات فراغت را برنامه ریزی کنید"،عنوان کرد: نگاهمان در اوقات فراغت این است که تربیت تمام ساحتی اتفاق بیافتد و به حوزه های اعتقادی، اخلاقی، دینی و زیستی دانش آموزان توجه شود.

اکبری اعلام کرد: در سال 1402 همه سالن های ورزشی در سراسر استان و سالن های ورزشی دستگاه های اجرایی با دستور استاندار در اختیار اوقات فراغت قرار خواهد گرفت و همه دستگاه های فرهنگی و اجرایی در اوقات فراغت سهیم هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی بسیار خوبی صورت گرفته است و توجه به حوزه های علمی و فناوری دانش آموزان در دستور کار است. در حوزه مهارتی هم مجموعه هنرستان های فنی حرفه ای و سازمان فنی حرفه ای و اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های مرتبط، سازمان تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل اوقاف و کانون امور مساجد و همچنین همه دستگاه های فرهنگی کانون پرورش فکری هم حضور دارند و همه برای اوقات فراغت دانش آموزان اعلام آمادگی کردند.

اکبری اظهار کرد: لزوم برنامه ریزی در خصوص استفاده بهینه از فرصت تربیتی و اجتماعی در طول برنامه های تابستان، بیش از گذشته رخ می نماید؛ چرا که غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در توانمندسازی آنها موثر است.

وی افزود: استفاده مطلوب و هدفمند از این اوقات می‌تواند تأثیر مهمی در بهبود کیفیت زندگی افراد و توانمندسازی آنان در حیطه های اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی داشته باشد.

خبرنگار : مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار