معاون پرورشی مجتمع آموزشی سروش:

روز عرفه، روز شناخت انسان از خویشتن است

تهران (پانا) - معاون پرورشی مجتمع آموزشی سروش روز عرفه را روز شناخت انسان از خویشتن دانست.

کد مطلب: ۱۳۸۲۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
روز عرفه، روز شناخت انسان از خویشتن است

علی محمدی کیش، معاون پرورشی مجتمع آموزشی سروش منطقه 4 در گفت‌وگو با پانا به مناسبت فرارسیدن روز عرفه و سالروز شهادت شهید بهشتی عنوان کرد: روز عرفه روز شناخت انسان از خویشتن است. جایگاه انسان در جهان هستی و پروردگار مهربان که در این روز، سفره احسان و کرم را به تمامیت گسترانیده است، شناخت صحیح و همه جانبه جهان هستی است. آن چنان که امام حسین (ع) در مضامین دعای بلند عرفه یاد می کند.

محمدی کیش اظهار کرد: امیدوارم سهم خانواده دانش آموزان ما در این روز بزرگ؛ علاوه بر شناخت عالمانه خویش و نعمات خداوند، دریافت مهر و رضایت همیشگی ایزد یکتا باشد.

وی افزود: از آنجا که انسان در عرفات به شناخت می رسد و در مشعر به شعور الهی و در منا، رهایی از تعلقات دنیوی و رسیدن به عشق و قرب الهی، آن چنان که شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام راحل، دست از خویشتن و دنیا شسته و پا به عرصه میدان گذاشتند.

علی محمدی کیش درباره سالروز شهادت شهید بهشتی خاطرنشان کرد: هفتم تیر ماه سالروز شهادت جانگداز و مظلومانه فقیه با بصیرت و انقلابی، عالم وارسته، متقی و مجاهد، سیدالشهداء انقلاب اسلامی، معمار دستگاه قضائی اسلامی، یار و یاور صدیق حضرت امام خمینی (ره) شهید مظلوم آیت الله دکتر سید محمد حسین بهشتی (ره) و 72 تن شهیدان گرانقدر، کارگزاران انقلابی، مومن و متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در حادثه تروریستی هفتم تیر ماه سال 1360به فیض عظیم شهادت نائل آمدند را خدمت دانش آموزان عزیز تسلیت عرض می کنم.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار