با هدف کسب آمادگی صورت می‌گیرد؛

شرکت پسران دانش‌آموز عشایری در پیش اردوی عشایری سمنان

سمنان (پانا) - سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان از برگزاری پیش‌اردوی پسران دانش‌آموز عشایری استان سمنان یادواره شهیده زهرا مداح در اردوگاه شهید‌صدوقی دامغان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
شرکت پسران دانش‌آموز عشایری در پیش اردوی عشایری سمنان

آرزو مرادی‌نسب گفت: در راستای توسعه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر و با هدف آموزش مهارت های مورد نیاز، آشنایی با بازی های بومی و محلی و تقویت همدلی پیش اردوی دانش آموزان پسر مدارس عشایری استان جهت اعزام به اردوی کشوری صبح روز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ در محل اردوگاه شهید صدوقی دامغان برگزار شد.

وی ضمن تشکر از میزبانی شایسته مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دامغان افزود: در این اردوی ۲ روزه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید زهرا مداح، با شرکت در فعالیت های مذهبی، برپایی نماز جماعت، خواندن سرود و کارگاه نویسندگی در فضایی شاد و پرنشاط زیر نظر سرپرستان و مربیان مهارت های لازم را فرا گرفتند.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان با قدردانی از همکاری صمیمانه مربیان جمعیت هلال احمر در زمینه آموزش مهارت برپایی چادر، گفت: تعاون و همکاری با دقت و سرعت در انجام کار، مسئولیت پذیری و... از جمله اهداف آموزش این فعالیت جذاب بود که در فضایی مفرح زیر نظر کارشناسان انجام شد.

مرادی نسب با اشاره به فرایند مهارت افزایی دانش آموزان در این یادواره، تشریح کرد: آشنایی با مهارت های نویسندگی به منظور نگارش متون ادبی و احساسی،‌ انجام بازی های بومی و محلی، معرفی جاذبه های طبیعی و گردشگری و... از دیگر برنامه های این اردوی دانش آموزی بود.

شایان ذکر است مطابق سهمیه وزارتی مقرر شده است تعداد ده نفر از دانش آموزان پسر مدارس عشایری طی روزهای ۱۷ تا ۲۱ تیرماه جاری به اردوی کشوری مشهد مقدس اعزام شوند.

دانش آموز خبرنگار: امیر شادکام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار