سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد:

اعزام همکاران فرهنگی استان به مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور

سمنان (پانا) - مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی در ۹ رشته از نیمه دوم تیرماه سال جاری و به میزبانی ۶ استان کشور برگزار می شود که فرهنگیان استان سمنان با پوشش ۱۰۰ درصدی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۳۸۲۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اعزام همکاران فرهنگی استان به مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور

روح الله حسنی با اشاره به یادواره شهید ابراهیم هادی افزود: این مسابقات در دو بخش برادران و خواهران در رشته های فوتسال زیر ۴۰ سال و فوتسال بالای ۴۰ سال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز و بدمینتون در بخش برادران و در رشته های والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز و بدمینتون در بخش خواهران برگزار می‌گردد که همکاران عزیز استان نیز در کلیه رقابت ها حضور فعال خواهند داشت.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان سمنان در ادامه با تاکید بر کیفیت برگزاری این مسابقات، خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور امسال به میزبانی استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، اصفهان، کرمان، خراسان رضوی و فارس در رشته‌های مختلف برگزار خواهد شد.

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر میهن عزیزمان خصوصا ۳۰۰۰ شهید استان، ۶۰۰ شهید دانش آموز و ۱۲۴ شهید فرهنگی اضافه کرد: هر تیم ورزشی که از استان به مسابقات کشوری اعزام می شوند، به نام یک شهید شاخص استان مزین می شود.

دانش آموز خبرنگار: امیر شادکام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار