سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد:

آغاز داوری آثار جشنواره عصر جدید یاددهی، یادگیری در مرحله استانی

سمنان (پانا) - سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان از آغاز داوری آثار معلمان شرکت‌کننده در جشنواره عصر جدید یاددهی، یادگیری در مرحله استانی خبر داد و گفت در راستای اجرایی شدن برنامه ملی توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی در قالب طرح شهید همت، پس از اجرای داوری مرحله شهرستان، منطقه ای و برگزاری کارگاه‌های گفتمان‌سازی، فرایند داوری مرحله استانی این جشنواره از امروز آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز داوری آثار جشنواره عصر جدید یاددهی، یادگیری در مرحله استانی

آرزو مرادی نسب بیان کرد: با توجه به استقبال آموزگاران سراسر کشور، به دلیل ترافیک ثبت نام در سامانه اختصاصی این جشنواره تعدادی از آموزگاران موفق به ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری آثار در سامانه نشده اند که بر اساس هماهنگی های صورت گرفته در سطح معاونت آموزش ابتدایی وزارت متبوع، مقرر شده است آثار این همکاران در قالب لوح فشرده پذیرش شود و مورد داوری قرار گیرند.

وی تلاش عوامل اجرایی این جشنواره در شهرستانها و مناطق استان را قابل تقدیر ارزیابی کرده و تصریح کرد: مطابق برنامه ریزی های قبلی در صدد هستیم به نحو شایسته ای از مجریان، مؤثرین و شرکت کنندگان این جشنواره تجلیل به عمل آوریم.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان، برگزاری کارگاه های گفتمان سازی را از جمله مزیت های این جشنواره در مقایسه با سایر جشنواره ها برشمرد و اظهار کرد: نقد و بررسی منصفانه طراحی های آموزشی و تدریس آموزگاران توسط سایر همکاران فارغ از فرآیند داوری، زمینه سازی تضارب آرا و اندیشه ها، ارائه راهکارهای اجرایی و عملیاتی به منظور بهبود کیفیت تدریس و انتشار تجارب و خلاقیت ها را از جمله مهمترین ویژگی های این جشنواره است که در امتداد رویداد بین المللی الف در حال برگزاری است.

وی با اشاره به آغاز فرایند داوری مرحله استانی ابراز امیدواری کرد حضور آموزگاران برگزیده استان سمنان در مرحله کشوری این جشنواره، با موفقیت و سربلندی آنان همراه باشد.

گفتنی است؛ بر اساس سهمیه وزارتی اعلام شده، حائزین بالاترین امتیازات هر یک از محورهای ۸ گانه (هر استان ۸ نفر) حداکثر تا ۷ تیر ۱۴۰۲ به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار