معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهانخبر داد:

حضور هر دانش‌آموز اصفهانی در ۴ اردوی مدرسه‌ای برای سال تحصیلی آینده

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت از سال آینده، هر دانش‌آموز در طول سال تحصیلی باید در ۴ اردو شرکت کند و البته این اردوها، باید برنامه‌ریزی شده باشند.

کد مطلب: ۱۳۸۱۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور هر دانش‌آموز اصفهانی در ۴ اردوی مدرسه‌ای برای سال تحصیلی آینده

مهدی نم‌نبات، معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان با اشاره به قرارگرفتن در آستانه عید غدیر اظهار کرد: طرح تبسم علوی با رویکرد هنری به نواحی و مناطق ارسال شده است تا دانش‌آموزان هنرمند ما، طرح‌های فرهنگی نیز در رزومه کاری خود داشته باشند.

وی افزود: پویش خطبه غدیر نیز امسال در بستر شاد برای دانش‌آموزان برگزار خواهد شد و پیگیر برگزاری مسابقه‌ای از این خطبه برای فرهنگیان نیز هستیم.

نم‌نبات با بیان حرکت قافله شادی دانش‌آموزان در حاشیه زاینده‌رود بیان کرد: برنامه‌های دیگری نظیر جشن تجلیل از سادات و رهپویان ولایت نیز باید برنامه‌ریزی شود تا این جشن، به‌صورت ویژه برگزار شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با یادآوری این‌که تمام مدارس استان می‌توانند پایگاه اوقات فراغت باشند، متذکر شد: فعالیت‌های پرورشی نواحی و مناطق باید در سامانه نورینو ثبت شود.

وی اضافه کرد: باید از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد و انجمن‌های اولیا و مربیان در انجام فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی استفاده کنیم.

نم‌نبات ابراز کرد: استان اصفهان در بحث اردوها جزء استان‌های شاخص است و برای مثال تا پایان اردیبهشت‌ماه بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز در اردوهای راهیان پیشرفت شرکت کرده‌اند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اذعان کرد: از سال آینده، هر دانش‌آموز در طول سال تحصیلی باید در ۴ اردو شرکت کند و البته این اردوها، باید برنامه‌ریزی شده باشند.

وی خاطرنشان کرد: طرح مشهد اولی‌ها از جمله طرح‌های اجرا شده در استان بود که بازخورد بسیار مطلوبی داشت و در تلاشیم تا مراحل بعدی آن نیز اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار