معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

بهترین راه عمل به قرآن کریم نگاه کردن به سیره کسانی است که قرآن سرلوحه زندگی‌شان است

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت بهترین راه عمل به بیانات قرآن کریم نگاه کردن به سیره کسانی است که قرآن سرلوحه زندگی‌شان است.

کد مطلب: ۱۳۷۶۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بهترین راه عمل به  قرآن کریم نگاه کردن به سیره کسانی است که قرآن سرلوحه زندگی‌شان است

مهدی نم نبات معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بهترین راه عمل به بیانات قرآن کریم نگاه کردن به سیره کسانی است که قرآن سرلوحه زندگی شان است. از جمله آنان حضرت امام رحمت الله هستند که وقتی سیره امام را نگاه کنیم می بینیم که قرآن مجسم هستند، در راه اهل بیت گام بر می داشتند، ساده زیستی ، تقوا،زندگی با مردم و همراه مردم بودن که این می تواند الگو برای ما و در خط قرآن بودن باشد.

در این مراسم اسماعیل شریفیان محافظ شخصی امام خمینی به بیان خاطراتی از امام پرداخت.

محافظ شخصی حضرت امام در گفتگو با پانا گفت: وصیت امام همان وصیت قرآن است و امام هر چه گفته اند از قرآن گفته اند و قرآن وحی است و وحی هم از طرف خدا است پس امام هر چه گفته اند از خدا گفته اند. اسلام و قرآن و خدا چیزی غیر از این نمی خواهد که قانون خدا در کل جهان اجرا شود تا بشریت لذت آن را ببرد.

وی بیان کرد: همان چیزی که ما می گوییم در عصر ظهور اتفاق می افتد و انسان و انسانیت به آرامش می رسد.

شریفیان افزود: جهان امروز آسایش دارد اما آرامش ندارد و کم شده است و ما باید به آرامشی که امام گفته اند برسیم. آرزو و آرمان امام حکومت عدل جهانی اسلام بود، ایران گوشه ای از اهداف امام بود و نگاه امام فراملی بود. دهه هشتادی‌ها می توانند با این‌ نگاه و این آرمان امام، به جایگاه های بزرگ برسند.

دانش آموز خبرنگاران:ستایش‌صالح پور،هستی جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار