برگزاری آیین تکریم و مُعارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چناران

چناران( پانا) - آیین تکریم و مُعارفه رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چناران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تکریم و مُعارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چناران

آیین تکریم و مُعارفه رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چناران با حضور حسین امامی راد نماینده مردم چناران، طرقبه‌شاندیز و گلبهار در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری چناران برگزار شد و از زحمات امیر یکتا که به مدت 7 سال سکان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چناران را برعهده داشت قدردانی و علی اصغر نصیری دخت به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان معرفی شد.

محسن مه آبادی، فرماندار چناران در این مراسم طی سخنانی با اشاره به تغییر در مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: زندگی انسان در طول تاریخ همواره دستخوش تغییر و تحول بوده و اینگونه تغییرات امری طبیعی است و موجب رشد و بالندگی خواهد شد.

وی حوزه فرهنگ و هنر را مهم اعلام کرد و گفت: فرهنگ اساس کار است. اگر فرهنگ درست شود و در این حوزه خوب کار شود بقیه موارد درست خواهند شد.

شایان ذکر است که در کارنامه فعالیت‌های علی اصغر نصیری، سابقه عضویت در شورای شهر چناران و معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان چناران دیده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار