درخشش دختران چنارانی در مسابقات فوتسال آموزشگاه‌های خراسان‌رضوی

چناران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش چناران از درخشش دختران فوتسال چناران در مسابقات استانی و انتخاب جهت تیم فوتسال استان برای مسابقات کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دختران چنارانی در مسابقات فوتسال آموزشگاه‌های خراسان‌رضوی

هادی صابری گفت: مسابقات فوتسال آموزشگاه‌های خراسان رضوی با شرکت 20 تیم از مناطق و نواحی استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات تیم های ناحیه ۷ و ناحیه ۴ نیشابور به مقام های اول، دوم و سوم دست یافتند و تیم دختران چناران در کمال شایستگی به مقام چهارم این مسابقات دست یافتند.»

صابری تصریح کرد: ۴ بازیکن از تیم چناران به نام‌های فاطمه طایفی، حنانه خوشدل، پرنیا غفاری و نیایش غفاری به تیم منتخب استان برای اعزام به مسابقات کشوری که اواخر بهمن ماه برگزار می‌شود، راه پیدا کردند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش چناران در پایان از علیرضا خاک سفیدی به عنوان کارشناس تربیت بدنی و سلامت، مرضیه آل حسن، به عنوان مسئول انجمن ورزشی دختران و کادر فنی تیم، اکرم عاملی، به عنوان مربی و طوبی شاکریان، به عنوان سرپرست، مسئولیت تیم فوتسال را عهده دار بودند و طی چندین روز برگزاری مسابقات استانی زحمات زیادی را متقبل شدند، تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار