سه رکنی که محور عفاف و حجاب وتحول و پیشرفت هستند

تبادکان (پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان با اشاره به این مهم که سه رکن معلم، دانش آموز و اولیا در مدرسه داریم گفت: این شورا با هدف برنامه ریزی و اقدامات لازم برای این سه رکن در حوزه های عفاف و حجاب، تحول و پیشرفت طبق یک ساختار مشخص با حضور رابطینی در مدارس فعالیت خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
سه رکنی که محور عفاف و حجاب وتحول و پیشرفت  هستند

محمد حسین عبدالهی مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان ، با تاکید بر اجرای با برنامه و دقیق تمامی طرح ها و برنامه هایی که امروزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: تمامی اقدامات در خصوص موارد مطرح شده صرفا در قالب شورای فرهنگی ایران قوی سازماندهی شده و به منظور وحدت رویه و دوری از موازی کاری و همدلی و هم افزایی هرچه بیشتر تصمیم گیری و اجرا خواهد شد.

عبدالهی در بخشی از سخنان خود در جلسه شورای فرهنگی ایران قوی با اشاره به محور عفاف و حجاب گفت: امروز نمی‌توان با اقدامات بدون برنامه در خصوص مسائل و ناهنجاری های اجتماعی به صورت سلیقه ای و برخورد های سخت اقدام کرد چرا که دشمن سالها در زمینه های فرهنگی کار کرده و بخشی از جامعه تحت تاثیر این موارد قرار دارد لذاباید با یک رویکرد درست و برنامه ریزی دقیق اقدام نماییم.

وی همچنین بر موضوع غنی سازی اوقات فراغت به عنوان یکی از محور های مشخص شده به عنوان یک اقدام فرهنگ ساز و امید آفرین و شادی بخش با برگزاری برنامه های خوب فرهنگی در سطح مدارس تاکید کرد.

دانش آموز خبرنگار : مهدیه صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار