مدیر آموزش و پرورش تبادکان:

دانش‌آموزان توانمند و معلمان، عوامل غنای تبادکان هستند

تبادکان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش تبادکان در مراسم تقدیر و تجلیل از دانش‌آموزان افتخارآفرین و رتبه‌های برتر استانی سومین دوره مسابقات کشوری پژوهش‌سرای خوارزمی منطقه گفت دانش‌آموزان توانمند و معلمان دو عامل غنای منطقه هستند و این دو عامل بستر تعلیم و تربیت را زینت داده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۸۰۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان توانمند و معلمان، عوامل غنای تبادکان هستند

محمدحسین عبدالهی، مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در جمع دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان افتخارآفرین، مصادیقی از آنچه ما در منطقه تبادکان به عنوان عامل و نشانه غنا یاد می کنیم، هستید.

وی افزود: دانش آموزان توانمند و معلمان دو عامل غنا در منطقه تبادکان هستند و این دو عامل بستر تعلیم و تربیت را زینت داده و در عرصه رقابت های علمی، پرورشی و ورزشی خود را ثابت کرده اند و در سایر عرصه ها دانش آموزان برای ما و خانواده ها افتخار آفریدند.

عبدالهی با بیان اینکه در نظر داشته باشید هر نوع سعادتی اول به خود ما بستگی دارد، اظهار کرد: امروز با خودسازی و تقویت و ارتقا دانایی خود می‌توان سعادت دنیا و آخرت را رقم زد و هیچ چیز به اندازه خودمان در سرنوشتمان موثر نیستیم و باید این باور را در خود تقویت کنیم که من می‌توانم موفق شوم و موثر باشم.

وی در ادامه خطاب به دانش آموزان گفت: تلاش کنید برای مفید بودن و اگر اینگونه شد قطعا برای جامعه و خانواده منشا خیر خواهید بود، باعث سربلندی شوید و باعث افتخار باشید.

عبدالهی ادامه داد: اینکه دانش آموز ما در منطقه محروم به موفقیت می رسد، باعث افتخار است که با کمترین امکانات این توفیقات را کسب کرده و این دارای ارزش والایی است.

گفتنی است دانش آموزان منطقه تبادکان در سومین دوره مسابقات کشوری پژوهش‌سراها موفق به کسب رتبه های کشوری شدند.

دانش آموز خبرنگار : مهدیه صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار