معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان:

مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی در استان کرمان در حال برگزاری است

کرمان(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری مرحله استانی نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در استان کرمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی در استان کرمان در حال برگزاری است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، اصغر پارسا از ارسال شیوه نامه مرحله استانی نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی به شهرستان ها و مناطق استان خبر داد و اظهار کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی بزرگترین رویداد علمی- پژوهشی و مهارتی دانش آموزی است که در راستای «اهداف برنامه درسی ملی و تربیت تمام ساحتی» در دوره اول متوسطه اجرا می شود.

وی در ادامه افزود: برگزاری جشنواره های مختلف علمی می تواند سبب فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان شود که جشنواره نوجوان خوارزمی یکی از این رویدادهای مهم علمی در دوره اول متوسطه است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: هدف کلی جشنواره نوجوان خوارزمی، کمک به هدایت تحصیلی مطلوب در این دوره است.

پارسا بیان کرد: در مرحله مدرسه ای و منطقه ای بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز دوره اول متوسطه در ۱۳ محور با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد ۹۴۳ دانش آموز به مرحله استانی راه یافته اند.

بر پایه این گزارش، دوره آموزشی مجازی تبیین و توجیه شیوه نامه برگزاری مرحله غیرحضوری و برخط جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور معاونان آموزش متوسطه و کارشناسان آموزش متوسطه دوره اول شهرستان ها و مناطق استان کرمان برگزار شد.

لازم به ذکر است مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی در نیمه اول تیرماه به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار