معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز خبرداد:

رقابت ۲۵ دانش‌آموز در مرحله استانی محور تربیت بدنی در جشنواره نوجوان خوارزمی

کرج (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری رقابت ٢۵ دانش‌آموز در مرحله استانی محور تربیت بدنی در نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
رقابت ۲۵ دانش‌آموز در مرحله استانی  محور تربیت بدنی  در جشنواره نوجوان خوارزمی

لیلا الماسی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه دانش‌آموزان دوره اول متوسطه در ۱۳ محور کار خود را در سال تحصیلی ۱۴٠١،١۴٠٢ آغاز کرد و در نهایت تعداد ۵۷۲ نفر دانش آموز به مرحله استانی راه پیدا کردند که از بین این راه یافتگان، تعداد ۱۲ نفر پسر و ۱۳ نفر دختر به رقابت پرداختند.

الماسی با بیان اینکه این جشنواره یکی از بزرگترین رویدادهای علمی- پژوهشی دوره اول متوسطه است، افزود: این جشنواره در سال تحصیلی جدید با رویکرد تمام ساحتی و اضافه کردن محور هایی چون قرآن و معارف اسلامی، تربیت بدنی و سلامت، فرهنگ و هنر، بازی های مهارتی و توسعه فردی گام بزرگ خود را در راستای اجرای اهداف سند تحول بنیادین و برگزاری جشنواره تمام ساحتی برداشته است.

وی ادامه داد: افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان، ایجاد روحیه نشاط و شادابی، افزایش مهارت‌های اجتماعی، ارتقای توانمندی و دانش در حل خلاقانه مسائل، تقویت روحیه پژوهش و پرسشگری از اهداف برگزاری جشنواره خوارزمی است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز در پایان اظهار کرد: این رویداد در ۴سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور برگزار می شود که بیشترین تمرکز در مرحله مدرسه ای و در کلاس درس است.

خبرنگار : الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار