اختصاص100 میلیارد تومان برای جبران خسارات سیل در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از واریز 100 میلیارد تومان از سوی دولت برای جبران خسارت سیل به این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص100 میلیارد تومان برای جبران خسارات سیل در استان اردبیل

آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل روز شنبه در پیامی اعلام کرد: با شکر به درگاه خدای مهربان مشعوفم که به اطلاع اهالی مکرم استان برسانم که بعد از ایراد خطبه‌های نماز جمعه صدیق مکرم معاون اول رئیس‌جمهور جناب آقای دکتر مخبر از طرف ریاست محترم جمهور تماس گرفتند و فرمودند صد میلیارد تومان جهت جبران خسارت سیل به استان واریز کردیم.

وی ادامه داد: دکتر مخبر معاون اول رئیس‌جمهور همچنین اعلام کرد که آماده اقدام در خصوص هر نیاز دیگر مربوط به سیل و سیل‌زدگان استان اردبیل هستیم.

امام جمعه اردبیل افزود: در این تماس تلفنی تسریع و تعریض جاده گرمی - بیله‌سوار مطرح و قرار شد ایشان دستورات لازم را به وزیر راه صادر کنند.

آیت‌الله عاملی خاطرنشان کرد: همچنین آقای امانی رئیس سازمان راهداری کشور و معاون وزیر طی تماسی از طرف وزیر آمادگی خود را برای بازسازی خرابی‌های راه گرمی - بیله‌سوار و ارتقای کیفی آن اعلام کردند.

امام جمعه اردبیل افزود: فرصت را غنیمت می‌شمارم و از دولت جناب آقای رئیسی که در اسرع وقت مطالبات به‌حق مطرح شده مردم در خطبه‌ها را با جدیت پیگیری می‌کنند، تشکر می‌کنم.

هفته گذشته در اثر جاری شدن سیل در گرمی مغان، 7 نفر جان باختند، در اثر سیل جاده گرمی- بیله‌سوار در محدوده پل انجیرلو مسدود شد. این مسیر در جریان سیل نهم خردادماه هم برای ساعاتی مسدود شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار