مدیرکل دفتر آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش خواستار شد:

ایجاد مرکز تربیت مدرس کشوری برای رشته‌های سراجی

مشهد (پانا) - مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش، پیشنهاد ایجاد مرکز تربیت مدرس کشوری برای رشته‌های سراجی را در کارخانه ارائه داد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد مرکز تربیت مدرس کشوری برای رشته‌های سراجی

حمید یزدانی، مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از کارخانه چرم در منطقه رضویه، ضمن قدردانی از زحمات مدیریت کارخانه، به ایجاد بستری برای ارتباط حداکثری مدارس با صنعت تاکید کرد و پیشنهاد ایجاد مرکز تربیت مدرس کشوری برای رشته های سراجی را در کارخانه ارائه داد.

در ادامه جلسه؛ محمود رضایی، معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه بسیاری از کارکنان کارخانه، فارغ التحصیل رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش بوده و این نشانه بسیار روشنی است که مسیر آموزش فنی در مسیر درستی قرار دارد، افزود: مدارس ما برای ایجاد رشته و آموزش های مرتبط با سراجی آمادگی کامل دارند.

گفتنی است در این جلسه رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه رضویه با اعلام ظرفیت های موجود خیاطی در منطقه، بستر خوبی را برای جذب نیروهای جدید در کارخانه اعلام کرد تا شعار" از بوم، برای بوم و در بوم" برای جوانان و ساکنان بخش رضویه بصورت کاربردی اجرایی شود و آمادگی خود را جهت راه‌اندازی رشته سراجی کفش و کیف در مدارس دخترانه و پسرانه با همکاری چرم مشهد اعلام کرد.

طبق مصوبات این جلسه قرار شد تا هنرجویان فارغ التحصیل به سرعت استخدام کارخانه شده و دو رشته سراجی کیف و کفش در منطقه به کمک کارخانه چرم مشهد راه اندازی شود.

دانش‌آموز خبرنگار: نرجس داعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار