مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد:

ضرورت همکاری آموزش‌وپرورش و صداوسیما برای ارتقای کیفیت آموزش با رویکرد تربیتی

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت ضرورت مشارکت دستگاه‌ها و نهادها با وزارت آموزش و پرورش در فصل هشتم سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت مورد تاکید قرار گرفته تا اهداف تعیین‌شده، محقق شود.

کد مطلب: ۱۴۰۵۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت همکاری آموزش‌وپرورش و صداوسیما برای ارتقای کیفیت آموزش با رویکرد تربیتی

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش؛ حمید یزدانی در نشست هماهنگی برگزاری آیین اختتامیه نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور مشترک مدیران استانی سیما و آموزش متوسطه ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: ضرورت مشارکت دستگاه‌ها و نهادها با وزارت آموزش و پرورش در فصل هشتم سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت مورد تاکید قرار گرفته تا اهداف تعیین‌شده، محقق شود.

وی افزود: ضرورت همکاری با صدا و سیما به منظور ارتقای کیفیت آموزش با رویکرد تربیتی کاملا مشخص است و این همکاری از دوره شیوع بیماری کرونا به‌صورت جدی، آغاز و امروز نیز برای انجام برنامه‌ها و طرح‌ها نیز لازم است.

عضو شورای مدیران کل و مشاوران معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با تشریح محورهای ۱۳گانه جشنواره نوجوان خوارزمی تصریح کرد: تصمیم نهایی با بررسی تمام شرایط برای برگزاری مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی که بخشی از طرح عظیم شهید کاظمی آشتیانی است به‌صورت مجازی با بهره‌برداری از ظرفیت صدا و سیما گرفته شد.

وی اظهار کرد: مراحل مدرسه، منطقه و استان به‌صورت حضوری برگزار شد و پس از داوری اولیه و پایشی که به‌صورت علمی و با تمرکز به اهداف تعیین‌شده برای دوره اول متوسطه و در راستای سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت صورت گرفت، اسامی دانش‌آموزان برای حضور در مرحله کشوری مشخص شده است.

یزدانی با اشاره به شیوه برگزاری مرحله کشوری گفت: برگزیدگان در سیمای هر استان حاضر و فعالیت آن‌ها در محورهای ۱۳گانه برای عموم مردم استان و با پخش از شبکه آموزش برای مخاطبان سیمای ملی نمایش داده خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌ریزی برای دوره دهم جشنواره نوجوان خوارزمی تصریح کرد: با شروع سال تحصیلی جدید، آثار برترین‌های جشنواره از شبکه آموزش پخش و دانش‌آموزان از ابتدای سال با محورها و رویکردهای جشنواره آشنا و برای حضور در دوره دهم تصمیم خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار