در جلسه کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی در شهرستان مراغه مطرح شد

لزوم تببین دستاوردهای کنگره برای مردم و جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان

مراغه (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، بر اهمیت تبیین دستاوردهای کنگره 10هزار شهید آذربایجان شرقی برای مردم و جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تببین دستاوردهای کنگره برای مردم و جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان

عاشور اکرمی در جلسه کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی که در شهرستان مراغه برگزار شد، گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تلاش می‌کنیم و آیات الهی و روایات ائمه معصومین علیهم السلام نیز همواره براهمیت ایثار و شهادت تاکید کرده‌اند.

معاون آموزش متوسطه استان در جمع همکاران منطقه مراغه افزود: باید دین خود را به شهدا و خانواده های آنان ادا کنیم و تمام توان خود را برای فرهنگ سازی در زمینه ایثار و شهادت به کار گیریم.

دبیر کمیته نواحی و مناطق استان همچنین اظهار داشت: برای جلوگیری از موازی کاری لازم است هماهنگی کارگروه ها در سطح استان مورد توجه باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مستند سازی اقدامات انجام یافته جهت تبیین عملکرد کارگروه ها بسیار ضروری است و گردآوری آثار، مسابقات و جشنواره ها، تدوین کتاب شهدای دانش آموز و شهدای فرهنگی، آلبوم تصاویر ، برنامه های علمی پژوهشی و دیگر فعالیت‌های فرهنگی از اقدامات تدوین شده برای کارگروه ها است.

اکبریان معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش مراغه نیز با اشاره به اینکه این کنگره فرصت ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در برنامه های مدارس است افزود: لازمه دستیابی به نتیجه مطلوب تلاش در هر دو محور دانش آموزی و فرهنگیان با بهره‌گیری از زبان هنر برای نسل جدید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار