قهرمانی تیپ ۶۵ نیرو مخصوص در مسابقات سه‌گانه ارتش

مراغه (پانا) - مسابقات سه‌گانه ارتش جمهوری اسلامی با حضور ۹۶ ورزشکار از ۵۰ یگان رزمی به میزبانی مراغه برگزار و در مجموع تیپ ۶۵ نیرو مخصوص تهران به قهرمانی رسید.

کد مطلب: ۱۳۸۷۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
قهرمانی تیپ ۶۵ نیرو مخصوص در مسابقات سه‌گانه ارتش

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات در حاشیه آیین اختتامیه این رقابت‌ها اظهار کرد: تیپ ۳۵ متحرک هجومی کرمانشاه در این مسابقات دوم شد و تیم هوانیروز تهران در جایگاه سوم ایستاد.

به گفته «مرتضی دارابی» در بخش انفرادی نیز به ترتیب «امیرارسلان الیاسی»، «علی‌اکبر بذری» و «یعقوب خضایی» سکوهای اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در مسابقات میکس (ترکیبی) نیز تیم گروه ۱۱ توپخانه مراغه اول شد و تیپ همدان و مرکز پیاده شیراز به ترتیب دوم و سوم شدند.

«امیر حاتم سیفی» فرمانده پادگان امام رضا(ع) مراغه نیز هدف از برگزاری این رقابت‌ها را افزایش توان و آمادگی ورزشکاران ارتش جمهوری اسلامی برای حضور در رقابت‌های ملی و بین المللی اعلام کرد و افزود: مسابقات سه گانه ارتش برای دومین بار در مجموعه پارک یادگاران مراغه برگزار شد .

شایان ذکر است «تری اتلون» یا سه‌گانه یکی از رشته‌های المپیکی پرطرفردار در سطح جهانی است و شامل یکهزار و ۵۰۰ متر شنا، ۴۰ کیلومتر دوچرخه‌سواری و ۱۰ کیلومتر دو صحرانوردی است که به صورت متوالی و پی در پی انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار