رئیس اداره قرآن، عترت و نماز خبر داد:

برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در مرکز دارالقرآن نواحی و مناطق استان اصفهان

اصفهان (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در مرکز دارالقرآن نواحی و مناطق استان اصفهان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در مرکز دارالقرآن نواحی و مناطق استان اصفهان
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان،بهنام محمدیان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز این اداره کل از برگزاری ششمین جلسه مدیران مراکز دارالقرآن به‌صورت برخط خبر داد و اظهار کرد: هدف از این جلسه بررسی راهکارهای عملیاتی غنی‌سازی اوقات فراغت و اجرای این راهکارها بود.

وی با اشاره به این‌که آموزش و پرورش اصفهان ۵۰ مرکز دارالقرآن را در نواحی و مناطق استان راه‌اندازی کرده است اذعان کرد: در این مراکز کلاس‌های اوقات فراغت باقوت تشکیل خواهد شد و ثبت‌نام دانش‌آموزان در این کلاس‌ها از طریق سامانه نورینو امکان‌پذیر است.

محمدیان تصریح کرد: دانش‌آموزان می‌توانند با ورود به سامانه my.medu.ir و انتخاب نقش دانش‌آموز، وارد بخش نورینو شده و با انتخاب فعالیت‌های تابستانه نسبت به ثبت‌نام در کلاس‌های اوقات فراغت اقدام کنند.

رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در کلاس‌های اوقات فراغت تنها از طریق سامانه نورینو به آدرس‌های My.medu.ir یا Pada.medu.ir امکان‌پذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار