رئیس اداره قرآن و عترت نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

برگزاری دوره توانمندسازی دانش‌آموزان اصفهانی راه‌یافته به مرحله کشوری مسابقات قرآن

اصفهان (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری دوره  یک روزه با حضور دانش‌آموزان راه یافته به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور اساتید برجسته استانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره توانمندسازی دانش‌آموزان اصفهانی راه‌یافته به مرحله کشوری مسابقات  قرآن

بهنام محمدیان، رئیس اداره قرآن و عترت نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با پانا از برگزاری دوره یک روزه توانمندسازی با حضور دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور اساتید برجسته استانی خبر داد.

وی افزود: «این دوره در محل دبیرستان دخترانه نوایی با حضور 70 نفر از دانش آموزان راه یافته به مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور برگزار شد.»

محمدیان تاکید کرد: «مسابقات مرحله نهایی استانی با حضور 23 ناحیه و منطقه استان در برخوار برگزار شد.»

رئیس اداره قرآن و عترت نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: «در مرحله کشوری رشته های آوایی از تاریخ 15 لغایت 18 تیر برگزار شد. رشته های پژوهشی از تاریخ 26 لغایت 28 تیرماه برگزار خواهد شد و دانش آموزانی که حد نمره لازم را کسب کنند می توانند در مرحله نهایی مسابقات که نیمه دوم مردادماه در استان های خراسان رضوی در رشته های آوایی و در استان کرمانشاه در رشته های پژوهشی برگزار می‌شود، شرکت کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار