مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه:

از ظرفیت نخبگان شهرستان در توانمندسازی دانش آموزان استفاده شود

گلوگاه (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه گفت: اوقات فراغت تابستان میدان مهارت آموزی است؛ از ظرفیت نخبگان شهرستان در توانمندسازی دانش آموزان استفاده شود.

کد مطلب: ۱۳۷۸۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
از ظرفیت نخبگان شهرستان در توانمندسازی دانش آموزان استفاده شود

جلسه کارگروه اوقات فراغت تابستان با مدیران مدارس مجری برنامه های تابستانی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه برگزار شد.

اسماعیل روحی عنوان کرد: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان نباید محدود به فصل تابستان باشد، آموزش فراگیران باید مستمر باشد.

روحی گفت: شهرستان گلوگاه ظرفیت مناسبی برای پرورش استعدادهای دانش آموزان دارد، مدیران مدارس در شناسایی و هدایت فراگیران در شاخه های مختلف نقش مهمی دارند.

وی بیان کرد: اجرای برنامه های اردویی در این فصل با مصوبه شورای مدرسه و رضایت والدین باشد و صدور بیمه مسئولیت مدنی برای دانش آموزان در دستورکار قرار گیرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی بدنی آموزش و پرورش گلوگاه نیز در این جلسه گفت: ۲۰ پایگاه اصلی اوقات فراغت تابستان در آموزش و پرورش شهرستان فعال است و کلاس ها از ۱ تیر آغاز و ۲۰ شهریور پایان می یابد.

منصوره دهقان بیان کرد: سایر مدارس نیز حداقل یک مهارت را در ایام تابستان آموزش دهند؛ ثبت نام دانش آموزان نیز در سامانه نورینو صورت گیرد.

در ادامه، تعدادی از مدیران و اعضای کارگروه، چالش ها و ظرفیت های اجرای طرح اوقات فراغت را در پایگاه های خود بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار