رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اعلام کرد؛

انتشار نشریه پرتو مهر آموزش و پرورش اصفهان پس از ۵ سال وقفه

اصفهان (پانا) - رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت نشریه پرتو مهر، پس از ۵ سال وقفه به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ و با شماره ۲۴۴ آماده و به‌صورت الکترونیکی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
انتشار نشریه پرتو مهر آموزش و پرورش اصفهان پس از ۵ سال وقفه

جلال سلمانی در گفتگو با پانا گفت: از انتشار مجدد نشریه پرتو مهر خبر داد و اظهار داشت: شماره ۲۴۴ این نشریه، پس از ۵ سال وقفه به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ آماده و به‌صورت الکترونیکی منتشر شد.

وی با اشاره به این‌که آخرین شماره این نشریه در اسفندماه ۱۳۹۷ منتشر شده بود تصریح کرد: پرتو مهر به منزله سند هویت روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان است که از شهریورماه ۱۳۸۱ با رویکردی خبری و تحلیلی به‌صورت پیوسته منتشر شده بود.

سلمانی افزود: در انتشار دوره جدید این نشریه، رویکردی تحلیلی، آموزشی، اجتماعی و فرهنگی را در پیش گرفته‌ایم و می‌کوشیم زمینه را برای معرفی دانش‌آموزان و فرهنگیان شاخص استان اصفهان فراهم کنیم.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: تمامی فرهنگیان علاقه‌مند به همکاری با این نشریه، می‌توانند از طریق ارتباط با شناسه کاربری @PartoMehr_admin در پیام‌رسان ایتا درخواست همکاری و نمونه آثار خود را برای بررسی و گزینش ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار