مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین خبر داد:

امضاء تفاهم‌نامه ساخت ۱۱ واحد آموزشی توسط خیرین در شهرستان ورامین

ورامین (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین از امضاء تفاهم‌نامه ساخت ۱۱‌مدرسه، در ورامین توسط خیرین مدرسه‌ساز، که نویدبخش روزهای خوب مدرسه‌سازی است، خبر داد .

کد مطلب: ۱۳۷۶۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
امضاء تفاهم‌نامه ساخت ۱۱ واحد آموزشی توسط خیرین در شهرستان ورامین

علی عباسی مدیر آموزش و پرورش ورامین در تشریح این خبر، گفت: جلسه تفاهم ساخت 11مدرسه جدید باحضور فرماندار ویژه و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان، مومنی شهردار، خیرین مدرسه ساز، اقایان :سلیمی آشتیانی، میرزایی، کچویی، شیرکوند، تاجیک، خانم نوری و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ورامین در محل فرمانداری تشکیل شد.

عباسی افزود: در این جلسه، هریک ازخیرین متعهد شدند، طبق توافق مذکور سهم خودرا در احداث فضاهای آموزشی به زودی اغاز نمایند و بخشی از احداث مدارس نیز برعهده سازمان نوسازی و تجهیز مدارس است.

مدیر آموزش و پرورش گفت : باتوجه به کمبود کلاس های درس و ضرورت نوسازی مدارس فرسوده و پایین بودن سرانه ساخت مدرسه در ورامین، امیدواریم با تسریع در این امر شاهد تغییرات مطلوب باکمک خیرین محترم باشیم و 11فضای جدید رادر عرصه تعلیم و تربیت آماده بهره برداری کنیم.

لازم به ذکر است دراین جلسه درخصوص توافقات شهرداری، رفع موانع و تسهیل در امر ساخت مدارس، مذاکرات مربوطه باشهردارمحترم صورت پذیرفت.

عباسی درپایان ازهمت والای خیرین مدرسه ساز یاد کرده و از فعالان این عرصه در همیاری وهمکاری با آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار: شهربانو رجبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار