در تفاهمنامه سازمان نوسازی مدارس کشور و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکید شده است؛

فناوری‌های نوین دانش‌بنیان در خدمت تامین و تجهیز کالبد نظام تعلیم و تربیت

تهران (پانا) - تفاهمنامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور امضا شد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
فناوری‌های نوین دانش‌بنیان در خدمت تامین و تجهیز کالبد نظام تعلیم و تربیت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ تفاهمنامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور امضا شد.

مجید عبدالهی، معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور اظهار داشت: این تفاهمنامه به منظور تقویت روحیه جهادی و انقلابی‌گری، توجه ویژه به پشتوانه عظیم خیرین، موثرین و گروه‌های جهادی، همراه با برنامه‌محوری، مردمی‌سازی و تاکید بر توان کارشناسی متاثر از فناوری‌های نوین دانش‌بنیان، ارائه خدمات شایسته در تامین و تجهیز کالبد نظام تعلیم و تربیت به امضای حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و رضا اسدی‌فرد، معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیانِ معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری رسید.

وی افزود: اشتراک منابع، امکانات و حمایت‌های معاونت علمی با منابع و امکانات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در راستای تسهیل خرید کالا و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خالق به منظور «ساخت، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی استاندارد و مقاوم، متناسب با اولویت‌ها در چهارچوب طرح ساماندهی و ضوابط معیارهای فنی مهندسی» با نگاه بر توسعه عدالت آموزشی، استفاده از فرصت‌های برابر آموزشی برای همه، تلاش برای بسترسازی نوآوری فراگیر مبتنی بر آموزش و تحصیل پایه‌های هرم جمعیتی، موضوعات اصلی این تفاهم‌نامه است.

عبدالهی تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه، بسترسازی و هماهنگی برای نوسازی، توسعه و تجهیز 1000 مدرسه در مناطق محروم کشور با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، خالق و فناور مورد تاکید قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار