در گفت‌وگو با پانا اعلام شد؛

گزارش درآمدو هزینه‌های اسفند ماه شهرداری تهران به شورا رسید

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت گزارش هزینه و درآمدهای شهرداری در اسفند ماه به شورای شهر ارسال شد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
گزارش درآمدو هزینه‌های اسفند ماه شهرداری تهران به شورا رسید

محمد آخوندی در گفت‌وگو با پانا در پاسخ به این پرسش که آیا گزارش درآمد و هزینه شهرداری در اسفند ماه به شورای شهر ارسال شده است، گفت: «این گزارش به هیات رئیسه شورای شهر ارسال شده و از زمانی که به کمیسیون ارجاع شود بررسی‌ها برای تهیه گزارش برای ارائه در صحن آغاز می‌شود. بخشی از این گزارش توسط خزانه‌دار در صحن شورای شهر ارائه می‌شود.»

وی درخصوص قراردادهایی که در سامانه شفافیت بارگذاری شده و بخشی از آن به‌صورت ترک تشریفات است، گفت:‌ «اصل بر این باید باشد که ترک تشریفات انجام نشود و تاکید ما این است که در تمام قراردادها تشریفات قانونی انجام شود مگر در مواردی که قانون اجازه داده شود. اینکه به‌صورت موردی این نوع قراردادها را بررسی کنیم در دستور کار نبوده اما در برنامه‌های کمیسیون قرار می‌گیرد.»

اوایل خرداد ماه حبیب کاشانی، خزانه‌دار شورای شهر تهران درخصوص ارائه گزارش درآمد و هزینه شهرداری تهران برای ماه آخر سال گذشته، تذکر داده بود: طبق قانون مصوب باید گزارش درآمد و هزینه شهرداری به سمع و نظر مردم برسد، این گزارش تا ماه بهمن ادامه داشته اما این روند از اسفند ماه تا حال حاضر متوقف شده است. برای جلوگیری از بروکراسی و نامه نگاری‌های اداری درخواست می‌شود که بار دیگر در این باره به شهرداری تذکر داده و یادآوری شود که گزارش هزینه درآمدی ماه اسفند سال ۱۴۰۱ پس از گذشت سه ماه واصل نشده و بر اساس انجام تکلیف قانونی متحیریم از اینکه با این مورد چگونه مواجه شویم؛ بنابراین مسئولین مربوطه نسبت به ارائه گزارش اسفند۱۴۰۱ اقدام کنند تا مسئله‌ای در این زمینه پیش نیاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار