انتقاد مظفر از واگذاری بخشی از عمارت عین‌الدوله برای ایجاد کافی‌شاپ

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران با انتقاد از استفاده نادرست از عمارت عین‌الدوله گفت سازمان زیباسازی بخشی از محوطه این ملک تاریخی را به یک سرمایه گذار واگذار کرده که در حال کندن زمین و احداث سازه‌های فلزی برای راه‌اندازی یک رستوران یا کافی شاپ است که مغایر با شرایط نگهداشت این بناهای تاریخی است.

کد مطلب: ۱۳۷۸۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد مظفر از واگذاری بخشی از عمارت عین‌الدوله برای ایجاد کافی‌شاپ

میثم مظفر در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه استفاده بهینه‌ای از عمارت عین‌الدوله نمی‌شود، اظهار کرد: این عمارت بدون هیچ تابلو و اطلاع‌رسانی و بدون حضور گردشگران باقی مانده است.

وی با بیان اینکه هفت نفر پرسنل در اتاق‌های این عمارت مستقر هستند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که این عمارت می‌تواند مرکزی برای آموزش و تولید مجسمه‌های مفهومی و حجمی باشد و برای زیباسازی به کار گرفته شود.

مظفر همچنین تصریح کرد: سازمان زیباسازی بخشی از محوطه این ملک تاریخی را به یک سرمایه گذار واگذار کرده که در حال کندن زمین و احداث سازه‌های فلزی برای راه‌اندازی یک رستوران یا کافی شاپ است که مغایر با شرایط نگهداشت این بناهای تاریخی است.

وی با بیان اینکه مبلغ این کافی شاپ نیز جای سوال داشت، یادآور شد: انتظار داریم که شهرداری نیز در انعقاد قرارداد و تناسب با کاربری این محل تجدید نظر داشته باشد و برای بهره‌وری بیشتر و بهتر سازمان زیباسازی و شهروندان، برنامه ریزی کند تا از این فرصت بهتر استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار