رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران:

شهرداری تهران طرح جامع ترافیک را به شورای شهر ارائه دهد

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران با بیان اینکه طرح جامع ترافیک باید امسال ارائه شود، گفت مدل سازی‌های ترافیکی برای شهر تهران انجام شود و بر اساس مطالعات ترافیکی این طرح‌ها به مرحله اجرا برسد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری تهران طرح جامع ترافیک را به شورای شهر ارائه دهد

جعفر تشکری هاشمی در یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر انجام مطالعات عارضه سنجی درخصوص سفرسازی ناشی از بارگذاری‌ها، اظهار کرد: هیچ اقدام ویژه‌ای در مورد عارضه سنجی این موضوع انجام نشده و متأسفانه این مصوبه به‌دلیل عدم مشارکت قوی به ویژه در بخش حقوقی توسط هیات عمومی دیوان عدالت اداری ابطال می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما روی بارگذاری‌ها و توسعه شهر کار می‌کنیم بدون اینکه عارضه‌سنجی بارگذاری‌ها انجام شود، تصریح کرد: کمیسیون ماده پنج تا وقتی که درخصوص مطالعات ترافیکی طرح‌های موضعی و موضوعی بررسی‌های لازم را انجام نداده باشند، طرح را به تصویب نرسانند.

وی با بیان اینکه طرح جامع ترافیک باید امسال ارائه شود، تصریح کرد: مدل سازی‌های ترافیکی برای شهر تهران انجام شود و بر اساس مطالعات ترافیکی این طرح‌ها به مرحله اجرا برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار