معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد:

پالایش اطلاعات اسمی سواد در سطح استان توسط آموزش‌دهندگان سوادآموزی

ایلام (پانا) - پالایش اطلاعات اسمی سواد در سطح استان ایلام توسط آموزش‌دهندگان سوادآموزی در حال پیگیری و اجراست.

کد مطلب: ۱۳۷۷۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پالایش اطلاعات اسمی سواد در سطح استان توسط آموزش‌دهندگان سوادآموزی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، بهروز حیدری معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد: پالایش اطلاعات اسمی سواد در سطح استان توسط آموزش دهندگان سوادآموزی در حال پیگیری و اجراست.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش ایلام در این باره بیان کرد: بر اساس بانک های اطلاعاتی سواد و آمار سرشماری وضعیت سواد، تعدادی از افراد جامعه در سامانه سوادآموزی ثبت نشده یا فاقد مدارک هویتی، تحصیلی هستند. سازمان نهضت سوادآموزی به منظور پالایش اطلاعات و تسهیل فرایند کلاس‌گذاری، طرح کلاس‌گذاری پالایش محور با استفاده از امکان دسترسی به داده ها از طریق سامانه سوادآموزی را فراهم کرده است.

بهروز حیدری افزود: از ابتدای پالایش اطلاعات اسمی (اسفندماه ۱۴۰۱) تاکنون بیش از ۷۰ درصد حجم ابلاغی استان ایلام برای پالایش به آموزش دهندگان اختصاص یافته و در حال پیگیری و اجراست. لازم به ذکر است این فرایند با واسطه موسسات آموزشی غیردولتی طرف قرارداد آموزش و پرورش انجام می گیرد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان ایلام در پایان اظهار کرد: انتظارمی رود در صورت مراجعه آموزش دهندگانی که معرفی نامه از طرف موسسات طرف قرارداد دارند همکاری لازم به عمل آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار