مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

کسب مقام دوم تیم فوتسال فرهنگیان ملارد در مسابقات شهرستان‌های تهران

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد از کسب مقام دوم تیم فرهنگیان این شهرستان در مسابقات قهرمانی فوتسال فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران به میزبانی شهرری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام دوم تیم فوتسال فرهنگیان ملارد در مسابقات شهرستان‌های تهران

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: این مسابقات با حضور ۲۰ تیم در سالن الزهرا شهرری برگزار شده و تیم ملارد با تیم‌های قرچک، ری، فیروزکوه و چهاردانگه هم‌گروه بود و بدون باخت به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی صعود کرد.

وی افزود: در مرحله حذفی تیم ملارد توانست تیم ورامین را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست داده تا به مصاف تیم شهریار برای رسیدن به فینال برود.

مدیر آموزش و پرورش ملارد ادامه داد: تیم فوتسال فرهنگیان ملارد در مصاف با تیم همکاران شهریار، با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و در فینال رقابت‌ها، با واگذار کردن نتیجه به تیم همکاران اسلامشهر، در جایگاه دوم ایستاد. همچنین تیم‌های مناطق شهریار و قرچک هم به مقام سوم مشترک دست یافتند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اعضای تیم فوتسال فرهنگیان این شهرستان را سیدعلی مرزانی، رجبعلی خزایی، محمد باقریان، مجتبی جهان‌نورد، حسن الوستانی، مجید اسلامی، امیر عزت‌پور، رامین سیفی‌زاده، مهدی قلی‌زاده و اسماعیل طاهری تشکیل می‌دادند که با سرپرستی داوود جعفری و هدایت رضا بزلی و مجتبی جهان‌نورد در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار