معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

درخشش فرهنگیان و دانش‌آموزان ملارد در مسابقات قرآن، عترت و نماز

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از کسب 23 رتبه استانی در چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز و راهیابی 5 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان به مسابقات کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
درخشش فرهنگیان و دانش‌آموزان ملارد در مسابقات قرآن، عترت و نماز

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: این مسابقات با هدف انس و ترویج فرهنگ قرآن و نماز در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان، در 3 سطح آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی برگزار شده و نفرات منتخب آن به مسابقات کشوری راه یافتند.

وی ضمن تقدیر از زحمات خانواده‌های دانش‌‌‌آموزان، مربیان و معاونین پرورشی و معلمان همراه و مدیران گرامی در فراهم آوردن زمینه حضور حداکثری دانش آموزان، گفت: فراهم کردن بستر حضور دانش‌آموزان، در جشنواره بزرگ قرآن، عترت و نماز راهی جذاب و ملموس برای گرایش دانش‌‌‌آموزان به معنویات و موضوعات دینی است.

این مقام مسئول افزود: بیش از 3000 دانش‌آموز در مسابقات منطقه بصورت حضوری به رقابت پرداختند که از 26 نفر از دانش‌آموزانی که در مسابقات استان شرکت کردند، 23 نفر از آنان حائز رتبه استانی شده و 5 نفر نیز به مسابقات کشوری راه یافتند.

حضرتقلی تأکید کرد: برگزاری مسابقات قرآنی راهی مهم برای ترویج انس با قرآن و کتب دینی در بین خانواده‌ها و دانش‌‌‌آموزان است و از این طریق می‌توان معنویات را پررنگ‌تر کرد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار