مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

کسب رتبه برتر توسط آموزش و پرورش ملارد، با موضوع ترویج سوادآموزی در شهرستان‌های تهران

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، از کسب رتبه برتر توسط واحد سوادآموزی این منطقه در تبلیغ و ترویج سوادآموزی در سطح ‌شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر توسط آموزش و پرورش ملارد، با موضوع ترویج سوادآموزی در شهرستان‌های تهران

سعید تیموری‌راد از کسب رتبه برتر استانی توسط آموزش و پرورش شهرستان ملارد در تبلیغ و ترویج سوادآموزی در سطح شهرستان‌های استان‌تهران خبر داد و گفت: با اعلام ارزیابی صورت گرفته توسط اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اداره آموزش و پرورش ملارد رتبه برتر در حوزه ترویج سوادآموزی را از آن خود کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد با تبریک این موفقیت به همه تلاشگران حوزه سوادآموزی ادامه داد: طی سال گذشته ۵۷۵ نفر تحت پوشش دوره‌های آموزش سواد قرار گرفتند و ۹۳ کلاس برای این دوره از آموزش‌ها تشکیل شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه فعالیت‌های سوادآموزی و تشکیل کلاس‌های دوره‌های مختلف آن در مدارس بخشی از برنامه‌های اجرایی در مدارس می‌باشد، افزود: مدیران مدارس نقش موثری در رشد فعالیت‌های این حوزه ایفا می‌کنند که انتظار می‌رود در سال جدید همکاری بیش از پیش به منظور ریشه‌کنی بی‌سوادی را شاهد باشیم.

تیموری‌راد خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم و اصلی آموزش و پرورش، بهبود کیفیت سطح آموزش است و ترویج سوادآموزی به این هدف کمک می‌کند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار