مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت مدارس برای اوقات فراغت تابستان

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه اماکن ورزشی و فرهنگی بسیاری در اختیار آموزش و پرورش است، گفت در کنار این اماکن می‌توان از امکانات مدارس برای فصل تابستان به عنوان پایگاه‌های اوقات فراغت استفاده کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت مدارس برای اوقات فراغت تابستان

امجد عبدی - علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با پانا درخصوص برنامه‌های تابستانی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران برای اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار کرد: طبیعتا مثل هرسال بحث اوقات فراغت دانش آموزان در طول تابستان از اولویت‌های اصلی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران است، انشالله از ظرفیت‌های فراوان و متعدد آموزش و پرورش استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اماکن ورزشی و فرهنگی بسیاری در اختیار آموزش و پرورش است، گفت: در کنار این اماکن می‌توان از امکانات مدارس نیز برای فصل تابستان بهره برد و متناسب با شرایط و برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده برای گذراندن اوقات فراغت دانش‌آموزان، از آن‌ها به عنوان پایگاه‌های اوقات فراغت استفاده کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: به صورت کلی بخش زیادی از اوقات فراغت دانش‌آموزان با فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که پیش‌بینی کرده‌ایم پُر خواهد شد و ان‌شالله شاهد مشارکت همه جانبه آن‌ها در مباحث فرهنگی، تربیتی، علمی و ورزشی خواهیم بود.

کریمیان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه انتقال مالکیت مدارس پلاک آبی شهر تهران در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: خوشبختانه در این زمینه تعامل خوبی با شهرداری تهران داریم و رویکرد آقای زاکانی، شهردار محترم شهر تهران نیز در این رابطه بسیار مثبت است. در حال حاضر کارهایی انجام شده است وان‌شالله پس از به دست آمدن نتیجه نهایی، اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار