اعزام ۲ هزار زائر اردبیلی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

اردبیل (پانا) - مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل از اعزام 2 هزار زائر اردبیلی برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۲ هزار زائر اردبیلی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

کلیم اله وثوقی، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل در جریان بازدید از ترمینال مسافربری اردبیل اظهار کرد: شرکت کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در قالب ۴۵ دستگاه اتوبوس با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری از عصر امروز مورخ ۱۳ خرداد به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند و زائران فردا پس از اتمام مراسم به سمت استان باز می‌گردند.

وی افزود: تشکل‌ها، شرکت‌ها، انجمن‌ها و رانندگان استان برای اعزام زائران به مرقد امام (ره) مشارکت ویژه‌ای دارند و به منظور ارتقای ایمنی، انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان و مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر نسبت به نظارت بر عملکرد مدیران فنی و بازدید از ناوگان قبل از اعزام اهتمام جدی دارند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بیان کرد: راهدارخانه‌ها و اکیپ‌های راهداری و بهره‌گیری از عوامل راهداری در کنار نیروهای حمل و نقلی به منظور ارائه خدمات حمل و نقلی به زائرین و حضور مداوم و مستمر در سطح جاده های استان دارند.

وثوقی گفت: هماهنگی با مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی برای آمادگی کامل در زمینه ارائه خدمات به زائرین و مترددین جاده در این ایام انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار