معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی:

یکی ازمهمترین فعالیت های حوزه پرورشی تربیت دینی دانش آموزان است

بجنورد(پانا)- در گردهمایی یک روزه کارشناسان قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان های استان؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت فعالیت های پرورشی، با بستر سازی مناسب تربیت دینی دانش آموزان، راه را برای ساخته شدن انسان کامل باز می کند.

کد مطلب: ۱۳۶۸۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
یکی ازمهمترین فعالیت های حوزه  پرورشی تربیت دینی دانش آموزان است

محمدعقیقی ضمن اشاره به اهمیت تلاش‌های بی‌وقفه همکاران حوزه پرورشی ابراز کرد: اداره فرهنگ و عترت ونماز، رابطه تنگاتنگی در دستگاه تعلیم و تربیت استان، با سایر حوزه های پرورشی دارد و هدف اداره قرآن، عترت و نماز، بر لزوم تبیین رفتار قرآنی تاکید دارد.

عقیقی در این گردهمایی تصریح کرد: کمیته همکاریها برای اوقات فراغت و سایر فعالیت های پرورشی برنامه ریزی لازم را انجام می دهد و با شناسایی همکاران و دانش آموزان فعال، در جهت اجرایی کردن و پیشبرد اهداف پرورشی گام بر می دارد.

وی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی همکاران شهرستان ها اظهار کرد: فعالیت همکاران با بهترین کیفیت در بحث قرآن، عترت و نماز باید نهایتاً به رفتار دینی منتج شود، باعنایت به این که ما بزرگترها ابتدا از خودمان این رفتارها را عملی کنیم تا دانش آموزان هم از ما یاد بگیرند .

محمد عقیقی در ادامه افزود: بنابراین لازم است خودمان رفتار دینی داشته باشیم تا دانش آموزان عزیز نیز الگوبرداری کرده و رفتار دینی داشته باشند.

ریئس اداره قرآن، عترت و نماز در این نشست بیان کرد: امسال به همت دولت سیزدهم مربیان طرح امین در مدارس به کمک کادر اداری مدارس آمدند و ان شاء الله وضعیت مطلوب تری خواهیم داشت .

مهدی جوان جعفری در ادامه تصریح کرد: در خصوص برگزاری مسابقات قرآن و اجلاس نماز اطلاع رسانی انجام شد و سعی می شود که در این فعالیت ها امکانات لازم فراهم گردد.

وی افزود :هر دانش آموزی از هر نقطه ای در استان که در این مسابقات حضور داشته، برای ما عزیز است و باید احترام او را حفظ کنیم و به همه توجه یکسان داشته باشیم و در پذیرش، داوری و تجلیل باید سعی کنیم تا از جان و دل تلاش کنیم.

شایان ذکر است که برنامه ریزی مسابقات با حضور کارشناسان قرآن و عترت و نماز تبیین شد و وظایف و انتظارات توسط رییس اداره قرآن، عترت و نماز خراسان شمالی تآکید گردید.

خبرنگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار