معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:

نظام دوری در مدارس ابتدایی به صورت آزمایشی اجرا می‌شود

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت کمیسیون منابع انسانی شورای عالی آموزش و پرورش با اجرای آزمایشی و ساختارمند «نظام دوری» به صورت محدود موافقت کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
نظام دوری در مدارس ابتدایی به صورت آزمایشی اجرا می‌شود

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش؛ پیش‌نویس نظام دوری تدوین و به کمیسیون منابع انسانی شورای عالی آموزش و پرورش تحویل شد و این کمیسیون نیز پس از بررسی، موافقت خود را با اجرای آزمایشی و محدود آن اعلام کرد.

معصومه نجفی پازوکی، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در مسیر اجرایی‌سازی راهکار ۸- ۲۱ سند تحول بنیادین آموزش پرورش «استقرار و استفاده از نظام«دوری»» در سازماندهی معلمان در 3 پایه اول ابتدایی، طرح پیشنهادی اجرای آزمایشی نظام دوری در کمیسیون منابع انسانی شورای عالی آموزش و پرورش مطرح و با اجرای آن به صورت محدود موافقت شد.

نظام دوری، یکی از شیوه‌های پرداختن به نیازهای تغییریافته در آموزش است که بر این اساس با توجه به اهمیت دوره رشد و به منظور گذر باکیفیت از این دوره و ارتقای سطح مهارت‌های پایه یادگیری و مهارت‌های اجتماعی کودک، معلم با دانش‌آموزان از پایه‌های اول تا سوم ابتدایی همراهی خواهد داشت.

گفتنی است طرح در مسیر مراحل اولیه و قانونی قرار دارد و پس از تصویب و تامین استلزامات اجرایی و قانونی جهت اجرا به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار