معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

آموزش حضوری و مجازی برای معاونین پرورشی مدارس برگزار می‌شود

اصفهان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری آموزش حضوری و مجازی برای معاونین پرورشی مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش حضوری و مجازی برای معاونین پرورشی مدارس برگزار می‌شود

مهدی نم نبات معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گردهمایی معاونین پرورشی اداره آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اصفهان

با اشاره به چالش‌های تأمین نیروی حوزه معاون پرورشی، اظهار داشت: از نیروهای توانمند در حوزه پرورشی باید بهره برد‌.

وی در خصوص آموزش مربیان پرورشی ابراز داشت: نیروهای آموزشی که وارد حوزه پرورشی می‌شوند به دلیل اهمیت این حوزه نیازمند انجام مصاحبه هستند و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان این مصاحبه را انجام می‌دهد.

نم نبات افزود: برای امسال ۲۰۰۰ مربی و معاون پرورشی را آموزش خواهیم داد؛ آموزش در نظر گرفته شده به‌صورت مجازی و حضوری است که ۴۰ ساعت آموزش حضوری به‌صورت قطبی برنامه‌ریزی‌شده است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: یک مربی پرورشی باید از ویژگی‌های برجسته‌ای برخوردار باشد تا اثر مثبت بر دانش‌آموزان گذاشته و ویژگی‌هایی نظیر حسن خلق و تعامل دان دانش‌آموزان مدنظر ماست.

وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در این استان اظهار کرد: طرح یاریگران زندگی و مرهم در استان اصفهان به‌خوبی پیگیری و نتایج ثمربخشی به دنبال داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار