با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

آیین تجلیل از حضور فرهنگیان ملاردی در جهاد مقدس مدرسه‌سازی برگزار شد

ملارد (پانا) - آیین تجلیل از حضور فرهنگیان ملاردی در جهاد مدرسه‌سازی، با هدف تکریم خیرین و تشویق سایر همکاران فرهنگی به مشارکت در امر مدرسه‌سازی در تالار آوین ملارد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از حضور فرهنگیان ملاردی در جهاد مقدس مدرسه‌سازی برگزار شد

آیین تجلیل از فرهنگیان خیر همراه مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ملارد، با حضور مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مجید پیروزان، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران، سعید تیموری‌راد مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، مرتضی عبدالملکی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز و جمعی از خیرین و مسئولین استانی و شهرستانی در تالار آوین برگزار گردید.

در حاشیه این مراسم سعید تیموری‌راد با اشاره به اینکه برای نخستین بار این گردهمایی با حضور فرهنگیان خیر برگزار گردیده است، گفت: 650 نفر از فرهنگیان شهرستان ملارد از سال‌ها پیش به صورت ماهانه مبلغی از حقوق خود را به ساخت مدرسه اهدا می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد ضمن اشاره به این موضوع که مجمع خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان با کمک این حرکت خداپسندانه فرهنگیان تاکنون 2 مدرسه را به بهره‌برداری رسانده است، ادامه داد: بخشی از هزینه ساخت مدرسه سه‌کلاسه شهید محمد منتظری با زیر بنای ۲۳۰ متر مربع در سال ۱۳۹۱ در روستای امیرآباد صفادشت و آموزشگاه عشایری ۵ کلاسه فرهنگیان با زیر بنای ۲۳۰ متر مربع در سال ۱۳۹۳ از همین منبع جمع‌آوری شده بود.

این مقام مسئول افزود: همچنین آموزشگاه مجمع خیرین ۳ در شهر ملارد و مجمع خیرین ۴ در روستای فرامرزیه نیز با این حمایت‌ها در حال احداث است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار