رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران مطرح کرد؛

نارضایتی مردم از سنگ‌فرش میدان بهارستان

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره سنگ‌فرش میدان بهارستان تاکید کرد که شهروندان در این خصوص اعتراضاتی دارند و خواسته شهروندان این است که سنگ‌فرش‌های خیابان برای تردد خوردوها مناسب تر شود.

کد مطلب: ۱۳۷۵۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نارضایتی مردم از سنگ‌فرش میدان بهارستان

مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در یکصد و پنجاهمین جلسه شورای ششم، در واکنش به گزارش ارایه شده از منطقه ۱۲ تهران با بیان اینکه سال ها است در این منطقه ساکن است، گفت: خوشبختانه در این دوره مدیریت شهری، شاهد پویایی در این منطقه هستیم.

وی در خصوص ‌بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور، این بازگشایی را عملکرد مثبت عنوان کرد و افزود: این بازگشایی موجب رضایت شهروندان و کسبه این‌ خیابان شد.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران درباره میدان بهارستان نیز تاکید کرد که شهروندان در این خصوص اعتراضاتی دارند و خواسته شهروندان این است که سنگ فرش های خیابان برای تردد خوردوها مناسب تر شود.

وی از شهردار منطقه ۱۲ خواست درباره وضعیت ایمنی بازار و ساختمان های منطقه ۱۲ تهران، و مشکل سرانه فضای سبز این منطقه و همچنین محدودیت ارتفاع ساخت و ساز به منظور حریم مجلس شورای اسلامی و اعتراض شهروندان در این خصوص، توضیحاتی ارایه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار