مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

نظارت و پایش مستمر از طریق ستاد ثبت‌نام امری ضروری است

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران گفت نظارت و پایش مستمر از طریق ستاد ثبت‌نام امری ضروری است تا در زمان مقرر، هم نام‌نویسی از نوآموزان و دانش‌آموزان همه پایه‌ها انجام شود و هم این فرایند بدون کاستی و نقص به پایان برسد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
نظارت و پایش مستمر از طریق ستاد ثبت‌نام امری ضروری است

حسین کمالی در جلسه وبیناری با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق گفت: به استناد ماده ۴۱ آیین‌نامه اجرایی مدارس و به منظور توزیع متوازن دانش‌آموزان، لازم است محدوده جغرافیایی در ثبت‌نام رعایت شود اما نام‌نویسی از هنرجویان و دانش‌آموزان مدارس خاص بدون لحاظ محدوده جغرافیایی و برابر ضوابط این مدارس انجام شود.

کمالی عنوان کرد: ثبت‌نام از دانش‌آموزانی که والدین شاغل دارند در نزدیک‌ترین مدرسه به محل کار پدر یا مادر نیز بلامانع است.

دبیر ستاد ثبت‌نام آموزش‌ و پرورش استان نیز در این نشست گفت: مدیران مدارس غیردولتی هم موظفند هنگام ثبت‌نام قطعی و پس از ابلاغ شهریه با ورود به سامانه مشارکت‌های مردمی به آدرس mosharekatha.ir نسبت به انعقاد قرارداد شهریه بین ولی دانش‌آموز و واحد آموزشی در سامانه تعیین شهریه اقدام و یک نسخه از قرارداد را جهت بررسی و نظارت در آموزشگاه نگهداری کنند.

رضا نجفی بیان کرد: لازم است قراردادهای قطعی ثبت‌نام از طریق این سامانه به‌صورت الکترونیکی انجام شود و قراردادهای دستی فاقد اعتبار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار