رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش البرز:

ثبت نام مدارس شاهد البرز در حال انجام است

کرج (پانا) - رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد ثبت‌نام مدارس شاهد برای سال تحصیلی آینده دراین استان در حال انجام است.

کد مطلب: ۱۳۷۵۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام مدارس شاهد البرز در حال انجام است

محمدرضا سعیدی مقدم، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: ثبت نام مدارس شاهد استان از اول خرداد ماه آغاز شده است. والدین برای ثبت نام پایه اول ابتدایی از یکم تا بیستم خردادماه و برای پایه هفتم از بیست و یکم خرداد تا دهم تیرماه فرصت دارند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام پایه دهم از یکم تا بیستم تیرماه در مدارس البرز انجام می شود، یادآوری کرد: ثبت نام میان پایه نیز از یکم تا دهم مردادماه در مدارس استان صورت می گیرد.

سعیدی مقدم تصریح کرد: علاقمندان به ثبت نام در مدارس شاهد استان البرز می توانند از تاریخ اعلام شده با مراجعه به سامانهmy.medu.ir و با توجه به زمان بندی اعلام شده در اطلاعیه پیوست نسبت به ثبت نام در این مدارس اقدام کنند.

وی ادامه داد: ثبت نام در مدارس شاهد بر اساس اولویت های اعلام شده در سامانه فوق الذکر است.

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، اظهار کرد: متقاضیان ثبت نام در این مدارس حتما با توجه به اولویت های اعلامی نسبت به ثبت نام اقدام کنند و ثبت نام در این مرحله به منزله پیش ثبت نام بوده و هیچگونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد که در صورت کسب امتیاز لازم از طرف مدرسه مربوطه، در خصوص تکمیل ثبت نام با آنها تماس گرفته خواهد شد.

سعیدی مقدم در پایان تاکید کرد: استان البرز ۲۵ مدرسه شاهد در دوره های مختلف تحصیلی و هنرستانی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار