اعلام مراحل و زمانبندی ثبت‌نام دانش‌آموزان ورودی پایه‌های اول، هفتم و دهم مدارس شاهد

تهران (پانا) - اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با ابلاغ شیوه‌نامه ثبت‌نام مدارس شاهد، مراحل و شرایط ثبت‌نام در این مدارس را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام  مراحل و زمانبندی ثبت‌نام دانش‌آموزان ورودی پایه‌های اول، هفتم و دهم مدارس شاهد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ بر اساس این شیوه‌نامه ثبت‌نام و پذیرش تمام دانش‌آموزان طرح شاهد و غیر طرح شاهد و میان‌پایه در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ به صورت الکترونیکی فقط در سامانه my.medu.ir انجام می‌پذیرد.

بر اساس این بخشنامه پیش‌ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری در پایه اول ابتدایی؛ اول لغایت۲۰ خردادماه، پایه هفتم؛ ۲۱ لغایت ۱۰ تیرماه و پایه دهم (نظری، فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش) اول لغایت ۲۰ تیرماه خواهد بود. همچنین تایید نتایج قطعی در پایه اول ابتدایی از ۲۱ خرداد لغایت۱۰ تیرماه، پایه هفتم ۱۱ لغایت ۳۱ تیرماه و دهم (نظری، فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش) ۲۱ تیرماه لغایت ۱۰ مردادماه خواهد بود.

اولیای دانش‌آموزان پس از بارگذای مدارک باید مدرسه را انتخاب و در مرحله آخر، کد پیگیری را از سامانه دریافت کنند. در این مرحله 2 برابر ظرفیت کلاس‌های پیش‌ثبت‌نام‌شده از طریق سامانه به مدیر مدرسه اعلام می‌شود و پس از قطعی شدن ثبت‌نام دانش‌آموز به اولیا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار