رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی:

رسالت اصلی مدارس شاهد ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است

مشهد (پانا) - رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت رسالت اصلی مدارس شاهد ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است.

کد مطلب: ۱۳۷۹۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
رسالت اصلی مدارس شاهد ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است

جلسه کارشناسان و مدیران مدارس شاهد استان خراسان رضوی با حضور علی غفاریان، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی، سیدولی الله حسینی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار، کارشناسان اداری و مدیران مدارس شاهد شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، کاشمر، بردسکن و گناباد در تالار فرهنگیان شهرستان سبزوار برگزار شد.

علی غفاریان، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: رسالت اصلی مدارس شاهد، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: برگزاری یادواره‌های بسیارخوب شهدا، اجرای طرح یاد یاران و بازدید از منازل ایثارگران، از اقدامات بسیار ارزنده آموزش و پرورش سبزوار است.

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی در این جلسه، به موضوع دستورالعمل جدید ثبت نام در مدارس شاهد پرداخت و خواستار دقت نظر در این رابطه شد.

در ادامه، سید ولی الله حسینی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار بیان کرد: مدیریت در مدارس شاهد، کار قلبی و خداپسندانه و به نوعی برای ترویج فرهنگ شهادت است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری گفت: خدمت به شهدا و گرامی داشتن یاد آنها، جهاد است‌.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار