رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر از آسیب‌های اجتماعی آموزش‌وپرورش استان مرکزی:

ارائه تجارب برتر تربیتی، فرصتی برای مدیریت دانش و ثبت تجارب است

اراک (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر از آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی گفت استفاده از ظرفیت‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خصوص تجارب برتر تربیتی، رفع مشکلات و مسائل دانش‌آموزان امری ضروری است.

کد مطلب: ۱۳۷۵۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ارائه تجارب برتر تربیتی، فرصتی برای مدیریت دانش و ثبت تجارب است

حجت الاسلام والمسلمین محسن منصوری در نشست امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی شهرستان دلیجان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همکاران شرکت‌کننده اظهار کرد: ارسال آثار و حضور موثر همکاران شهرستان دلیجان در یازدهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی با توجه به شیوه‌نامه تجارب برتر تربیتی با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی اهمیت والایی دارد.

وی افزود: همایش تجارب برتر تربیتی با محوریت ضرورت استفاده از ظرفیت‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خصوص تجارب برتر تربیتی و رفع مشکلات و مسائل دانش‌آموزان و تجلیل از برگزیدگان، با حضور شگرف همکاران مادر دلیجان در سطح استان همراه بود.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی با اشاره به ضرورت انجام غربالگری در مدارس شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: شهرستان دلیجان از جمله ۵ شهرستانی است که پایه و مبنای نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان در استان مرکزی محسوب می‌شود و غربالگری در مدارس باید با دقت بیشتر و همکاری همکاران انجام شود.

نجفی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌و‌پرورش دلیجان در این همایش ضمن تشکر و قدردانی از حضور فعال همکاران عنوان کرد: ارائه تجارب برتر تربیتی و جشنواره‌های مربوطه فرصتی مغتنم برای مدیریت دانش، ثبت و به عینیت‌ رساندن تجارب است و برای موفقیت و ذخیره سرمایه‌های فکری یک سازمان ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار