رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش قم خبر داد:

راهیابی ۱۷ اثر از معلمان قمی به مرحله کشوری جشنواره تجارب برتر تربیتی

قم (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش قم گفت ۱۷ اثر از فرهنگیان استان به مرحله کشوری یازدهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی راه یافت.

کد مطلب: ۱۳۷۲۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی ۱۷ اثر از معلمان قمی به مرحله کشوری جشنواره تجارب برتر تربیتی

به گزارش معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، روح الله امینی رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و آسیب های اجتماعی در حاشیه مرحله نهایی داوری جشنواره تجارب برتر تربیتی اظهار کرد: این جشنواره به منظور گسترش فرهنگ تفکر و پژوهش و مستندسازی طرح‌های موفق و نوآوری‌های تربیتی، دستیابی به اندوخته های تجربی معاونین پرورشی، مربیان امور تربیتی، مشاوران، معلمان و مدیران مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی و با هدف شناسایی، معرفی وثبت تجربیات و ابتکارات تربیتی برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش قم افزود: این جشنواره، اطلاعات جدید و فراوانی را در خصوص کمک به رفع مسائل و موارد آسیب‌های اجتماعی از طریق اشتراک تجارب به همکاران می‌دهد.

وی گفت: استقبال گسترده آموزگاران و مربیان پرورشی از این جشنواره نشان دهنده علاقه به انتقال تجربیات تربیتی خود به نسل های بعدی، در معلمان تا حد قابل توجهی وجود دارد.

امینی خاطرنشان کرد: مشارکت فرهنگیان قمی در یازدهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، نسبت به سال گذشته 5 برابر افزایش یافته است.

امینی با اشاره به ارسال ۲۵۰ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره خاطرنشان کرد: پس از بررسی و داوری آثار رسیده، ۱۷ اثر برتر شامل ۱۶ اثر در بخش تربیتی و یک اثر در بخش تجارب ماندگار به مرحله کشوری در استان زنجان راه یافت.

وی گفت: برای افرادی که حد نصاب امتیاز را کسب کرده اند، تقدیرنامه صادر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار