استاندار اردبیل:

برنامه‌های مناسب و کاربردی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تدوین شود

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل تدوین برنامه‌های مناسب و کاربردی را از سوی دستگاه‌های مرتبط برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با علایق مختلف لازم دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۵۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های مناسب و کاربردی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تدوین شود

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل تدوین برنامه‌های مناسب و کاربردی را از سوی دستگاه‌های مرتبط برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان استان با علایق مختلف لازم دانست و گفت: تعطیلات تابستان فرصت بسیار مناسبی برای برگزاری کلاس‌های مهارتی و فنی، کلاس‌های زبان‌های خارجی، آموزش کسب‌وکار‌های نوین، مسابقات ورزشی است.

وی درجلسه ستاد اوقات فراغت استان اظهار کرد: هدف از برگزاری ستاد اوقات فراغت، تدوین برنامه‌های مناسب و منطقی برای نوجوانان و جوانان استان اردبیل در ۳ ماه تابستان است و باید دستگاه‌های مربوط برنامه‌های کاربردی و مناسبی در این زمینه ارائه دهند.

استاندار اردبیل افزود: لازم است برنامه‌های مناسبی برای نوجوانان و جوانان استان اردبیل با علایق و سلایق مختلفی در عموم حوزه‌ها تدوین و طی تابستان سال جاری اجرا شود.

عاملی تصریح کرد: در ۳ ماهه تابستان سال جاری، برای نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به حوزه‌های فنی با همکاری فنی و حرفه‌ای در کارگاه مدارس، کلاس‌های آموزشی و مهارتی برگزار شود.

وی گفت: ۳ ماهه تعطیلات تابستانی فرصت بسیار مناسبی است که کلاس‌های آموزشی زبان‌های خارجی، برنامه‌نویسی، آموزش کسب‌وکار‌های نوین و دیگر حوزه‌های که کاربردی است در استان اردبیل برگزار شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: همچنین دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل با همکاری یکدیگر، مسابقات ورزشی در حوزه‌های گوناگون برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

عاملی بیان کرد: مساجد و کانون‌های مساجد یک ظرفیت بسیار مهمی است که با برنامه‌ریزی‌های لازم باید از این ظرفیت موجود استفاده حداکثری انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار