مدیرآموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر عنوان کرد:

ضرورت توزیع عادلانه امکانات مدارس شاهد در راستای ارتقا سطح علمی و تربیتی دانش‌آموزان

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر گفت با برنامه‌ریزی سعی بر این است محیطی آرام برای دانش‌آموزان و دبیران فراهم شود و توزیع امکانات به صورت عادلانه در راستای ارتقاءسطح علمی و تربیتی دانش‌آموزان باشد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توزیع عادلانه امکانات  مدارس شاهد در راستای ارتقا سطح علمی و تربیتی دانش‌آموزان

اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در جلسه ستاد اجرایی شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات منطقه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: مدارس شاهد در راستای اهداف تربیتی و آموزشی شاخص خود خدمات مهمی را جهت خانواده‌های شهدا و ایثارگران و... ارائه می‌دهند و ساختار نیروی انسانی یکی از مهمترین مسائل این مدارس است.

وی در ادامه بیان کرد: جلسات ستاد شاهد آموزش و پرورش اسلامشهر به طور ماهانه و با حضور معاونین مقاطع به عنوان یک اتاق فکر در حال برگزاری است و سعی داریم با برنامه‌ریزی محیط آرام جهت دانش‌آموزان و دبیران فراهم شود و توزیع امکانات به صورت عادلانه در راستای ارتقاء سطح علمی و تربیتی دانش‌آموزان باشد.

قنبری تصریح کرد: در کنار آموزش و یادگیری مواد درسی توسط دانش‌آموزان، موضوعات تربیتی از مهمترین دغدغه‌های ما است و در ادامه بر نظارت دقیق در رابطه با ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس شاهد و ایثارگران توسط مدیر و کادر ادارای واحدهای آموزشی با رعایت عدالت در کلیه موارد تأکید کرد.

در این جلسه که با نظارت ستاد کارشناسی شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد و مسئول آموزشی و فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسلامشهر نیز حضور داشت،مدیران مدارس شاهد و ایثارگران منطقه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در زمینه مواردی از جمله، نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه my.medu.ir و اطلاع‌رسانی دقیق به اولیاء پرداختند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار